fredag 18 december 2009

Jullov = läsning!

Om man som jag har den stora glädjen att ha jullov så är det för mig förknippat med läsning, spela spel och lägga pussel. Att få krypa upp i soffan med en bra bok, en filt och julklappschokladasken är väl bara så underbart som det kan låta. Att rekommendera bra böcker kan vara både enkelt och svårt. Är man allätare som jag är, så tar jag tacksamt emot tips i alla genrer. Men, flera i min omgivning läser bara sånt som kritiker rosar eller sådant som ligger på topplistor och då blir det genast svårare. Andra älskar deckare och andra hatar dessa böcker. Historiska romaner är härliga att läsa, men gillas inte av alla. Titta gärna bland mina boktips eller bland mina favoritförfattare så kanske ni kan få några tips! Lycka till i letandet efter julboken framför andra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar